متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ارزش نماز

قهرمان زارع

آقا مهدی به نماز اول وقت اهمیت ویژه ای می داد واصلاً توی خونش بود که نماز را اول وقت بخواند؛ اما اصلاً این طور نبود که اگر کسی نمازخود را اول وقت نخواند، با او برخورد کند. او سعی می کرد با رفتار وکردار خود به همه بفهماند که نماز اول وقت چه درجه وارزش و مقامی دارد. در این راه هم کارهای فرهنگی زیادی انجام می داد، اعم از نوشتن احادیث درمورد نماز ودادن آن به بسیجی ها، یاحضوربه موقع خودش درنمازجماعت اول وقت وغیره.

بعد از عملیات رمضان، در اهواز بودیم که موقع نماز ظهرشد. رفتیم برای اقامه نمازجماعت. آقا مهدی هم بود. کسانی که برای نماز آمده بودند، زیاد نبودند.پیش نمازکه فردی روحانی بود، میکروفن را گرفت وگفت:«این چه تیپ ولشکریه که اینقدر معنویات توی اون کمه؟ چرا برادرا برای نماز شرکت نمیکنن؟ مگه شماها مسلمون نیستین؟» ازحرف های او کمی تعجب کرده بودیم ، نگاهی به آقامهدی انداختم، دیدم حالش عوض شده وباناراحتی سرش را تکان می دهد، اما سرش را پایین انداخت وچیزی نگفت.

یکی از رزمندگان بلند شد وانگار که به غیرتش برخورده باشد، میکروفن را از دست روحانی گرفت و گفت:«حاج آقا، اینجا بچه های ما، هم معنویت دارن وهم با اخلاص وباصداقتن.»

بالاخره نماز را خواندیم، پس از اتمام نماز، آقا مهدی رفت سمت آن برادر روحانی وگفت:«حاج آقا، نماز اول وقت ارزش زیادی داره، اما بعضی از این بچه بسیجی ها مقتضیات سنشون ایجاب می کنه که فوتبال هم بازی کنن وتفریح هم بکنن. حالا اگه این تفریحشون موقع نماز باشه، من وشما باید دونه به دونه، با اخلاق وبرخورد خوب، اینا رو قانع کنیم که نماز ارجح برهمه ی کارها واعماله، نه با توپ وتشر ونهیب زدن.»

 

 

برگرفته از مجموعه کتاب های یاران ناب

8-نمی توانست زنده بماند

خاطراتی از شهید مهدی باکری

به کوشش: علی اکبری

شادی روح امام وشهدا صلوات



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت23:43---20 بهمن 1392
اللهم صلی علی محمد و آل محمد..

شهاب الدین
ساعت21:56---19 بهمن 1392
خدایا!من رسیده ام بدین پایه از امید که تو آرزوهای مرا با ترازوی لیاقت هایم نمیسنجی.ملاک بخششت,ارزشم نیست,که کرامت و جود خود توست...خدای من!دست امیدم را بگیر و گوش اجابت به نیایشهایم بسپار...
پاسخ: آمین..... زیبابود. ممنون از حضورتون.


zahra
ساعت21:07---19 بهمن 1392
وب خوبي داري لينكت كردم منم بلينك.
پاسخ: ممنونم. باشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:43 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب